O mně

Martin Halama

Martin HalamaE-mailingový specialista a stratég v konzultační společnosti ACOMWARE. Internetovou profesní kariéru zahájil na pozici webmastera, později se zaměřil rovněž na analytiku a webovou architekturu. Omezené možnosti odborného rozvoje v internetové agentuře jej záhy přivedly do společnosti MAKRO Cash&Carry ČR na pozici specialisty zodpovědného za přípravu a distribuci newsletterů. Zde si jej vyhlédla agentura ACOMWARE, v níž se zabývá komplexním řešením problematiky e-mailingu – od návrhů přes kódování, grafickou úpravu a e-mail marketing až po technické aspekty rozesílání hromadných zpráv.

Aktuálně pracuje jako e-mailingový stratég v konzultační společnosti ACOMWARE. Je držitelem nejvyšší certifikace Watson Campaign Automation a certifikací Google Analytics, HubSpot Email Marketing i mnoha dalších. Úzce spolupracuje na vývoji pro XQ:Maileon a je odborným konzultantem technologie Mailocator, jež svým uživatelům poskytuje unikátní kombinaci vyspělých e-mailingových služeb.

Publikační činnost rozděluje mezi vlastní blog a odborné portály, znalosti předává rovněž na specializovaných školeních a přednáškách. Od roku 2014 je členem poroty soutěže WebTOP100, od roku 2016 odborně garantuje konferenci Emailing 2020.

Certifikáty