E-mail Marketing
Texty vlastní i přeložené z oblasti e-mailů.

Interview Jordie van Rijn3. 10. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing

Jordie van Rijn představí na konferenci Emailing2020 v základních rysech téma Emailing jako Amazon. Inteligentní e-mail marketing však není jeho jedinou specializací, proto jsme se ho zeptali, jak správně postupovat při výběru ESP nástroje.…

Rok 2016 bude ve znamení doporučování22. 8. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing

V soutěži WebTOP100 budou už potřetí hodnoceny nejlepší tuzemské e-mailové kampaně. Ty skutečně nejlepší e-maily ale vznikají na západ od našich hranic, kde už zákazníci mají možnost…

E-mail marketing29. 7. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing

Přestože nemusíme do detailů znát definici e-mail marketingu, s velkou pravděpodobností jsme se s ním již setkali v podobě transakčních e-mailů anebo vyžádaných či nevyžádaných obchodních sdělení.

Rok 2016 bude ve znamení doporučování21. 4. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing

Každý rok má své hlavní trendy a témata. Prezentují je média i přední odborníci a setkáte se s nimi také na každé konferenci odpovídající úrovně.
 

Email Open - ESP, data, strategie… a lidé18. 2. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing

Třetí setkání odborníků v rámci diskuzní platformy Email Open, kterou pořádá společnost ACOMWARE, se zaměřilo na možné způsoby vnímání vlivů oboru a jejich důležitosti.
 

Komunikace, strategie, data, lidé. Co je v e-mailingu nejdůležitější?10. 2. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing

Pojďme si položit zásadní otázku: kdo nebo co dělá z e-mail marketingu špičku v onlinu? Jsou to lidé? Data? Nebo si myslíte, že stačí mít špičkové řešení a výsledky se dostaví samy?
 

Email Open - Doručitelnost17. 10. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing

Základní faktor email marketingu v podobě doručitelnosti byl tématem prvního setkání odborníků v rámci diskuzní platformy Email Open, kterou pořádá společnost ACOMWARE.
 

Reportáž: 3. ročník E-mailing konference6. 10. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing

Loňské kino Atlas sice nahradil sál Františkánského kláštera, v ostatních ohledech ale zůstal i 3. ročník e-mailingové konference beze změny – přinesl řadu zajímavých informací.
 

Zaručí více e-mailů i více peněz?9. 9. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing

Podle posledního výzkumu Return Path je tomu skutečně tak. Čím víc e-mailů prý pošlete, tím více peněz vyděláte. Kam se však poděly všechny oponující názory, které tvrdí, že jedinou správnou cestou je segmentace či práce s aktivními zákazníky…

Od Silverpopu k IBM Marketing Cloud5. 8. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing

Počínaje 4. srpnem 2015 dochází k přerodu značky Silverpop. Dochází tím k završení kroků IBM, které měly za cíl postupné převzetí a začlenění tohoto nástroje mezi služby společnosti.
 

Nový Silverpop WYSIWYG editor28. 7. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing

V posledních dvou červencových týdnech dochází ke změně WYSIWYG editoru Silverpopu. K jakým úpravám došlo a jaký dopad budou mít na naši práci?
 

Interview s Frankem Strzyzewskim8. 5. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing

Interview s předním německým odborníkem na email marketing - Frankem Strzyzewskim. Rozhovor se uskutečnil v příjemné atmosféře konference DialogSummit 2015. Atmosféře doslova nabité vším důležitým z oblasti email marketingu…

Seznam cílí na hromadné24. 2. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing

Dřív než začneme vynášet ukvapené soudy, zdali nové automatické filtrování bude mít neblahý dopad na aktivity profesionálů e-mail marketingu, měli bychom s verdiktem chvíli počkat.

Spam spam spam...3. 6. 2014 | Martin Halama | E-mail Marketing

Podstatu newsletteru jistě nikomu vysvětlovat nemusím. Že se nejedná o nic jiného, než elektronický zpravodaj, který zpravidla vídáme ve svých e-mailových schránkách, je snad každému jasné. Stejně tak, že forma newsletteru bude poplatná médiu…