E-mail Marketing
Texty vlastní i přeložené z oblasti e-mailů.
3. 10. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing
Jordie van Rijn představí na konferenci Emailing2020 v základních rysech téma Emailing jako Amazon. Inteligentní e-mail marketing však není jeho jedinou specializací, proto jsme se ho zeptali, jak správně postupovat při výběru ESP nástroje.…
22. 8. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing
V soutěži WebTOP100 budou už potřetí hodnoceny nejlepší tuzemské e-mailové kampaně. Ty skutečně nejlepší e-maily ale vznikají na západ od našich hranic, kde už zákazníci mají možnost…
29. 7. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing
Přestože nemusíme do detailů znát definici e-mail marketingu, s velkou pravděpodobností jsme se s ním již setkali v podobě transakčních e-mailů anebo vyžádaných či nevyžádaných obchodních sdělení.
21. 4. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing
Každý rok má své hlavní trendy a témata. Prezentují je média i přední odborníci a setkáte se s nimi také na každé konferenci odpovídající úrovně.
18. 2. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing
Třetí setkání odborníků v rámci diskuzní platformy Email Open, kterou pořádá společnost ACOMWARE, se zaměřilo na možné způsoby vnímání vlivů oboru a jejich důležitosti.
10. 2. 2016 | Martin Halama | E-mail Marketing
Pojďme si položit zásadní otázku: kdo nebo co dělá z e-mail marketingu špičku v onlinu? Jsou to lidé? Data? Nebo
si myslíte, že stačí mít špičkové řešení a výsledky se dostaví samy?
17. 10. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing
Základní faktor email marketingu v podobě doručitelnosti byl tématem prvního setkání odborníků v rámci diskuzní platformy Email Open, kterou pořádá společnost ACOMWARE.
6. 10. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing
Loňské kino Atlas sice nahradil sál Františkánského kláštera, v ostatních ohledech ale zůstal i 3. ročník e-mailingové konference beze změny – přinesl řadu zajímavých informací.
9. 9. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing
Podle posledního výzkumu Return Path je tomu skutečně tak. Čím víc e-mailů prý pošlete, tím více peněz vyděláte. Kam se však poděly všechny oponující názory, které tvrdí, že jedinou správnou cestou je segmentace či práce s aktivními zákazníky…
5. 8. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing
Počínaje 4. srpnem 2015 dochází k přerodu značky Silverpop. Dochází tím k završení kroků IBM, které měly za cíl postupné převzetí a začlenění tohoto nástroje mezi služby
společnosti.
28. 7. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing
V posledních dvou červencových týdnech dochází ke změně WYSIWYG editoru Silverpopu. K jakým úpravám došlo a jaký dopad budou mít na naši práci?
8. 5. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing
Interview s předním německým odborníkem na email marketing - Frankem Strzyzewskim. Rozhovor se uskutečnil v příjemné atmosféře konference DialogSummit 2015. Atmosféře doslova nabité vším důležitým z oblasti email marketingu…
24. 2. 2015 | Martin Halama | E-mail Marketing
Dřív než začneme vynášet ukvapené soudy, zdali nové automatické filtrování bude mít neblahý dopad na aktivity profesionálů e-mail marketingu, měli bychom s verdiktem chvíli počkat.
3. 6. 2014 | Martin Halama | E-mail Marketing
Podstatu newsletteru jistě nikomu vysvětlovat nemusím. Že se nejedná o nic jiného, než elektronický zpravodaj, který zpravidla vídáme ve svých e-mailových schránkách, je snad každému jasné. Stejně tak, že forma newsletteru bude poplatná médiu…